بسه دیگه ... کافیه ...

بسه دیگه ... کافیه ...

متنفرم ازاین دنیای پر رنج و ادماش

از این دنیای کثافتی که عشق غریبه ترین واژس

دلم میخواد یکی بیاد دستم رو بگیره و ببره یه جای خیلی دور

اینقدر دور که غم و غصه دیگه پیدامون نکنه

دوسدارم فرار کنم به یه جای خیلی دور که بتونم واسه یه روزم که شده واسه خودم زندگی کنم نه اینکه مثه همه روزای دیگم متعهد به یه توفیق اجباری باشم

حتی دوسدارم بمیرم چون دیگه اونطوری میدونم ارامشم ابدیه و نگران از دست دادنش نیستم

کاش یکی بود که وقتی دلت مرگ میخواست اون میگفت نترس من کنارتم مرگ چرا؟؟

خدای عزیزم اون بالا نشستی و فقط نگاه میکنی ؟ خدایا خسته نشدی از نگاه کردن ؟ خدای عزیزم بسه دیگه یکم رحمت بیاد بهم کافیه دیگه کافیه ...

تصویر مرتبط


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ شنبه 11 فروردين 1397برچسب:, ساعت 19:19 توسط Reihaneh